virtuālā korporācija (nevēl.) - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Šī ekonomikas terminu vārdnīca ir līdz šim lielākais šāds ekonomikas terminu apkopojums latviešu valodā: tajā iekļauti 4478 plašāk lietotie ekonomikas, informātikas un dažu citu zinātņu nozaru termini un terminoloģiskie vārdu savienojumi, kā arī virkne citu ekonomikas jomā biežāk sastopamu vārdu.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Ekonomika. Finanses

en
virtual corporation
de
virtuelle Korporation
fr
corporation virtuelle
ru
виртуальная корпорация
lv
virtuālā korporācija (nevēl.)
mērķapvienība
Definīcija:
Uzņēmumu apvienība, kas izveidota no neatkarīgiem piegādātāju, pasūtītāju vai pat bijušo konkurentu uzņēmumiem, lai varētu savstarpēji palīdzēt ar darbaspēka vai finanšu resursiem, tādējādi samazinot ražošanas izmaksas un paplašinot tirgus iespējas. Δ parasti tiek izveidotas noteiktu uzdevumu risināšanai, un pēc šo uzdevumu veikšanas Δ bieži savu darbību pārtrauc. Lai Δ varētu funkcionēt pēc iespējas labāk, ir jārada labi tās dalībnieku savstarpējie informācijas sakari, jāattīsta specializācija u. c.

Kolekcija: Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Nozare:  Ekonomika. Finanses

Apstiprināts: 01.01.2000.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē