Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000. - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Šī ekonomikas terminu vārdnīca ir līdz šim lielākais šāds ekonomikas terminu apkopojums latviešu valodā: tajā iekļauti 4478 plašāk lietotie ekonomikas, informātikas un dažu citu zinātņu nozaru termini un terminoloģiskie vārdu savienojumi, kā arī virkne citu ekonomikas jomā biežāk sastopamu vārdu.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Ekonomika. Finanses

en
aim marketing
fr
marketing ciblé
de
Zielgruppenmarketing
ru
целевой маркетинг
lv
mērķtirgvedība
Definīcija:
Tirgus segmentu izvēle un pasākumu norises sagatavošana šo segmentu klientu piesaistīšanai (piem., izvēloties labi situētu personu tirgus segmentu, pārdevējam jārūpējas ne tikai par visjaunāko, ļoti kvalitatīvu preču piegādi, bet arī par īpaši labu sava uzņēmuma tēlu).

Kolekcija: Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Nozare:  Ekonomika. Finanses

Apstiprināts: 01.01.2000.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē