Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000. - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Šī ekonomikas terminu vārdnīca ir līdz šim lielākais šāds ekonomikas terminu apkopojums latviešu valodā: tajā iekļauti 4478 plašāk lietotie ekonomikas, informātikas un dažu citu zinātņu nozaru termini un terminoloģiskie vārdu savienojumi, kā arī virkne citu ekonomikas jomā biežāk sastopamu vārdu.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Ekonomika. Finanses

en
undifferentiated marketing
fr
marketing non differencié
de
undifferenziertes Marketing
ru
недифференцированный маркетинг
lv
nediferencētā tirgvedība
Definīcija:
Uzņēmuma pievēršanās uzreiz visam tirgum ar vienu un to pašu piedāvājumu, necenšoties koncentrēt savu darbību vienā tirgus segmentā. Īstenojot Δ, uzņēmums orientējas uz vidējas pirktspējas pircēju un samazina izdevumus tirgus izpētei. Tomēr, īstenojot Δ, nevar izpētīt atsevišķu klientu īpašās vēlmes, līdz ar to iespējama preču vai pakalpojumu pasliktināšanās, samazināšanās.

Kolekcija: Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Nozare:  Ekonomika. Finanses

Apstiprināts: 01.01.2000.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē