patēriņa preču tirgus - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Šī ekonomikas terminu vārdnīca ir līdz šim lielākais šāds ekonomikas terminu apkopojums latviešu valodā: tajā iekļauti 4478 plašāk lietotie ekonomikas, informātikas un dažu citu zinātņu nozaru termini un terminoloģiskie vārdu savienojumi, kā arī virkne citu ekonomikas jomā biežāk sastopamu vārdu.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Ekonomika. Finanses

de
Konsumermarkt
en
consumer market
ru
рынок потребительских товаров
fr
marché de la consommation
lv
patēriņa preču tirgus
Definīcija:
Tirgus, kurā pērk un pārdod preces, ko patērē mājsaimniecības (pārtikas preces, apģērbs, apavi, mājsaimniecības inventārs, baudvielas u. c.). Δ ir šādas galvenās iezīmes: Δ raksturīga liela preču daudzveidība; preces pircējs iegādājas nelielos daudzumos; pircējs lēmumu par kādas preces pirkšanu pieņem daudz straujāk (mazāk izvērtējot), nekā iegādājoties ražošanas resursus, u. c.

Kolekcija: Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Nozare:  Ekonomika. Finanses

Apstiprināts: 01.01.2000.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē