stimulēšanas pasākumi - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Šī ekonomikas terminu vārdnīca ir līdz šim lielākais šāds ekonomikas terminu apkopojums latviešu valodā: tajā iekļauti 4478 plašāk lietotie ekonomikas, informātikas un dažu citu zinātņu nozaru termini un terminoloģiskie vārdu savienojumi, kā arī virkne citu ekonomikas jomā biežāk sastopamu vārdu.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Ekonomika. Finanses

en
stimulus types
de
Reizarten
fr
promotions
ru
виды стимулирования
lv
stimulēšanas pasākumi
rosināšanas pasākumi
Definīcija:
Pasākumi preču pārdošanas veicināšanai. Δ var būt ļoti dažādi: emocionālie Δ, kas ietekmē pircēju jūtas (piem., parādot apģērbu uz skaistiem manekeniem); informējošie Δ, kas, veicot atkārtotu informēšanu, rosina cilvēku iepirkties; u. c.

Kolekcija: Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Nozare:  Ekonomika. Finanses

Apstiprināts: 01.01.2000.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē