sabiedrības attieksmes veidošana - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Šī ekonomikas terminu vārdnīca ir līdz šim lielākais šāds ekonomikas terminu apkopojums latviešu valodā: tajā iekļauti 4478 plašāk lietotie ekonomikas, informātikas un dažu citu zinātņu nozaru termini un terminoloģiskie vārdu savienojumi, kā arī virkne citu ekonomikas jomā biežāk sastopamu vārdu.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Ekonomika. Finanses

en
public relations organisation
de
Öffentlichkeitsarbeit
Kontaktpflege
fr
organisation des relations publiques
lv
sabiedrības attieksmes veidošana
Definīcija:
Labvēlīgu sabiedrības uzskatu veidošana par kādu uzņēmumu, tā precēm, pakalpojumiem, cenšoties panākt pārliecību, ka uzņēmumam vissvarīgākā ir patērētāju labklājība un sabiedrības intereses. Šim nolūkam tiek izmantoti masu saziņas līdzekļi, atklātas diskusijas, konferences, tikšanās u. tml.
ru
создание общественных отношений

Kolekcija: Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Nozare:  Ekonomika. Finanses

Apstiprināts: 01.01.2000.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē