mārketinga starpnieks (nevēl.) - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Šī ekonomikas terminu vārdnīca ir līdz šim lielākais šāds ekonomikas terminu apkopojums latviešu valodā: tajā iekļauti 4478 plašāk lietotie ekonomikas, informātikas un dažu citu zinātņu nozaru termini un terminoloģiskie vārdu savienojumi, kā arī virkne citu ekonomikas jomā biežāk sastopamu vārdu.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Ekonomika. Finanses

de
Vermittler
en
mediator
fr
intermédiaire
ru
посредник
lv
mārketinga starpnieks (nevēl.)
starpnieks
Definīcija:
Juridiska persona, kas palīdz uzņēmumiem izplatīt preces un piesaistīt klientus. Par Δ var uzskatīt tirdzniecības uzņēmumus, kuru darbība ir saistīta ar preču piegādi, aģentūras, kas veic tirgvedības pakalpojumus, u. c.

Kolekcija: Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Nozare:  Ekonomika. Finanses

Apstiprināts: 01.01.2000.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē