Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000. - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Šī ekonomikas terminu vārdnīca ir līdz šim lielākais šāds ekonomikas terminu apkopojums latviešu valodā: tajā iekļauti 4478 plašāk lietotie ekonomikas, informātikas un dažu citu zinātņu nozaru termini un terminoloģiskie vārdu savienojumi, kā arī virkne citu ekonomikas jomā biežāk sastopamu vārdu.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Ekonomika. Finanses

en
marketing strategy
de
Marktstrategie
lv
tirgus stratēģija
Definīcija:
Ilglaicīga programma, kurā uzņēmums plāno sasniegt savus tirdzniecības mērķus konkrētos tirgus attīstības apstākļos. Δ galvenie iespējamie virzieni ir: 1) internacionalizācijas stratēģija (ārzemju tirgu apgūšana), tās paņēmienu izvēle: produktu piedāvāšana vienā vai vairākās valstīs, ņemot vērā šo valstu patēriņa īpatnības, vai tādu produktu radīšana, kurus varētu izmantot visās pasaules valstīs un par kuriem, izvēloties veiksmīgu reklāmu, varētu ieinteresēt sabiedrību; 2) diversifikācijas stratēģija, tirgus paplašināšanās izmantojot kādu no diversifikācijas veidiem; 3) segmentēšanas stratēģija (izvēlēto tirgus segmentu pētīšana).
ru
стратегия рынка
fr
stratégie du marché

Kolekcija: Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Nozare:  Ekonomika. Finanses

Apstiprināts: 01.01.2000.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē