Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000. - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Šī ekonomikas terminu vārdnīca ir līdz šim lielākais šāds ekonomikas terminu apkopojums latviešu valodā: tajā iekļauti 4478 plašāk lietotie ekonomikas, informātikas un dažu citu zinātņu nozaru termini un terminoloģiskie vārdu savienojumi, kā arī virkne citu ekonomikas jomā biežāk sastopamu vārdu.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Ekonomika. Finanses

en
system of marketing information
fr
système d’information du marketing
de
Marketingsinformationssystem
lv
tirgvedības informācijas sistēma
Definīcija:
Nepārtraukti funkcionējoša un savstarpēji saistīta cilvēku, iekārtu un darbību sistēma, kas paredzēta, lai iegūtu, apstrādātu, analizētu, novērtētu un izmantotu uzņēmuma iekšējo un ārējo informāciju. Šai informācijai ir jābūt precīzai, savlaicīgai un to jānogādā noteiktā vietā, lai varētu pieņemt pareizus lēmumus tirgvedības plānošanas, plānu realizēšanas un kontroles jautājumos.
ru
система маркетинговой информации

Kolekcija: Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Nozare:  Ekonomika. Finanses

Apstiprināts: 01.01.2000.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē