mārketinga koncepcija (nevēl.) - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Šī ekonomikas terminu vārdnīca ir līdz šim lielākais šāds ekonomikas terminu apkopojums latviešu valodā: tajā iekļauti 4478 plašāk lietotie ekonomikas, informātikas un dažu citu zinātņu nozaru termini un terminoloģiskie vārdu savienojumi, kā arī virkne citu ekonomikas jomā biežāk sastopamu vārdu.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Ekonomika. Finanses

ru
концепция маркетинга
en
marketing conception
de
Marketingskonzeption
fr
conception de marketing
lv
mārketinga koncepcija (nevēl.)
tirgvedības koncepcija
Definīcija:
Uzņēmuma darbības virzība uz patērētāju vajadzību un prasību apmierināšanu, kas ir cieši saistīta ar tirgvedības pasākumu īstenošanu; Δ pamatā ir atziņa, ka uzņēmuma mērķu sasniegšanas galvenais nosacījums ir patērētāju apmierinātība.

Kolekcija: Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Nozare:  Ekonomika. Finanses

Apstiprināts: 01.01.2000.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē