Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.
Šī ekonomikas terminu vārdnīca ir līdz šim lielākais šāds ekonomikas terminu apkopojums latviešu valodā: tajā iekļauti 4478 plašāk lietotie ekonomikas, informātikas un dažu citu zinātņu nozaru termini un terminoloģiskie vārdu savienojumi, kā arī virkne citu ekonomikas jomā biežāk sastopamu vārdu.
Grupa: Valsts valodas centrs
Nozare: Ekonomika. Finanses
en
marketing plan
lv
tirgvedības plāns
Definīcija:
Plāns, kurā paredzēti organizatoriski pasākumi, lai prece nokļūtu pie patērētāja, kā arī šo pasākumu secība un termiņi. Δ ietver: 1) visu rādītāju apkopojumu; 2) tirgus stāvokļa novērtējumu; 3) iespējamo strīdīgo jautājumu analīzi; 4) mērķa noteikšanu; 5) tirgus pētīšanas stratēģijas radīšanu; 6) darbības programmas izveidi; 7) Δ izpildes kontroles veida noteikšanu. Δ ir uzņēmējdarbības plāna atsevišķa sastāvdaļa.
ru
план маркетинга
fr
plan marketing
de
Marketingsplan
Kolekcija: Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.
Nozare: Ekonomika. Finanses
Apstiprināts: 01.01.2000.