tirgvedības plāns - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Šī ekonomikas terminu vārdnīca ir līdz šim lielākais šāds ekonomikas terminu apkopojums latviešu valodā: tajā iekļauti 4478 plašāk lietotie ekonomikas, informātikas un dažu citu zinātņu nozaru termini un terminoloģiskie vārdu savienojumi, kā arī virkne citu ekonomikas jomā biežāk sastopamu vārdu.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Ekonomika. Finanses

en
marketing plan
lv
tirgvedības plāns
Definīcija:
Plāns, kurā paredzēti organizatoriski pasākumi, lai prece nokļūtu pie patērētāja, kā arī šo pasākumu secība un termiņi. Δ ietver: 1) visu rādītāju apkopojumu; 2) tirgus stāvokļa novērtējumu; 3) iespējamo strīdīgo jautājumu analīzi; 4) mērķa noteikšanu; 5) tirgus pētīšanas stratēģijas radīšanu; 6) darbības programmas izveidi; 7) Δ izpildes kontroles veida noteikšanu. Δ ir uzņēmējdarbības plāna atsevišķa sastāvdaļa.
ru
план маркетинга
fr
plan marketing
de
Marketingsplan

Kolekcija: Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Nozare:  Ekonomika. Finanses

Apstiprināts: 01.01.2000.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē