tirgvedības struktūra - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Šī ekonomikas terminu vārdnīca ir līdz šim lielākais šāds ekonomikas terminu apkopojums latviešu valodā: tajā iekļauti 4478 plašāk lietotie ekonomikas, informātikas un dažu citu zinātņu nozaru termini un terminoloģiskie vārdu savienojumi, kā arī virkne citu ekonomikas jomā biežāk sastopamu vārdu.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Ekonomika. Finanses

en
marketing structure
de
Marketingsstruktur
fr
structure du marketing
ru
структура маркетинга
lv
tirgvedības struktūra
Definīcija:
Tirgvedības elementu noteikts apvienojums, lai sasniegtu konkrētu mērķi un apmierinātu tirgus vajadzības. Δ veido četri pamatelementi: 1) prece vai pakalpojums; 2) sadale un pārdošana; 3) pasākumi, lai prece nokļūtu pie patērētāja; 4) mērķi (ražošanas un pārdošanas apjoma palielināšana, jaunu tirgu iegūšana u. c.).

Kolekcija: Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Nozare:  Ekonomika. Finanses

Apstiprināts: 01.01.2000.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē