Valsts valodas centra izstrādātie grāmatvedības, vadībzinātnes, tirgvedības un tirdzniecības termini - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Valsts valodas centra izstrādātie grāmatvedības, vadībzinātnes, tirgvedības un tirdzniecības termini

Terminu kolekcijā apkopoti Valsts valodas centra izstrādātie grāmatvedības, vadībzinātnes, tirgvedības un tirdzniecības termini.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Grāmatvedība. Vadībzinātne. Tirgvedība. Tirdzniecība

en
direct advertising

Konteksts: [..] This type of direct advertising may also be preferred by many companies as they are better able to reach their target audience. One of the significant downsides of this type of marketing relates to intrusion of privacy. [..]
Avots: OECD Competition Assessment Guidance. Competition Assessment Toolkit, Volume II. Version 2.0

direct-to-consumer advertising

Konteksts: [..] Finally, there is a more recent trend towards direct-to-consumer advertising (or marketing) where companies use telephone calls, emails and faxes to distribute information [..]
Avots: OECD Competition Assessment Guidance. Competition Assessment Toolkit, Volume II. Version 2.0

fr
publicité directe
lv
tiešā reklāma

Kolekcija: Valsts valodas centra izstrādātie grāmatvedības, vadībzinātnes, tirgvedības un tirdzniecības termini

Nozares:  Grāmatvedība. Vadībzinātne. Tirgvedība. Tirdzniecība, Grāmatvedība. Vadībzinātne. Tirgvedība. Tirdzniecība

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē