Valsts valodas centra izstrādātie grāmatvedības, vadībzinātnes, tirgvedības un tirdzniecības termini - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Valsts valodas centra izstrādātie grāmatvedības, vadībzinātnes, tirgvedības un tirdzniecības termini

Terminu kolekcijā apkopoti Valsts valodas centra izstrādātie grāmatvedības, vadībzinātnes, tirgvedības un tirdzniecības termini.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Grāmatvedība. Vadībzinātne. Tirgvedība. Tirdzniecība

de
markeninterner Wettbewerb
en
intra-brand competition

Konteksts: [..] If there is insufficient inter-brand competition, the protection of inter- and intra-brand competition becomes important. [..]
Avots: Commission notice Guidelines on Vertical Restraints (2000/C 291/01) (Text with EEA relevance)

Definīcija:
Competition among distributors or retailers of the same branded product, be it on price or non-price terms. For example, a pair of Levi jeans may be sold at a lower price in a discount store as compared to a department store but often without the amenities in services that the latter provides.
Eurodicautom
fr
concurrence intramarque
lv
preču markas iekšējā konkurence

Kolekcija: Valsts valodas centra izstrādātie grāmatvedības, vadībzinātnes, tirgvedības un tirdzniecības termini

Nozares:  Grāmatvedība. Vadībzinātne. Tirgvedība. Tirdzniecība, Grāmatvedība. Vadībzinātne. Tirgvedība. Tirdzniecība

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē