preces, kas pārklājas - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Valsts valodas centra izstrādātie sociālo jautājumu, socioloģijas un statistikas termini

Terminu kolekcijā apkopoti Valsts valodas centra izstrādātie sociālo jautājumu, socioloģijas un statistikas termini.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Sociālie jautājumi. Socioloģija. Statistika

en
overlap products

Konteksts: [..] As with the core product approach, the country groups are linked at the product level through products that "overlap" the groups, but with two important differences. First, an "overlap product" is not necessarily common to all groups. It is common to two groups as a minimum. Second, it is not compulsory for participating countries to price overlap products. [..]
Avots: Eurostat - OECD Methodological Manual on Purchasing Power Parities

lv
preces, kas pārklājas
pārklājošās preces
pārklājošie produkti

Kolekcija: Valsts valodas centra izstrādātie sociālo jautājumu, socioloģijas un statistikas termini

Nozares:  Sociālie jautājumi. Socioloģija. Statistika, Sociālie jautājumi. Socioloģija. Statistika

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē